501-450-082 Otwarte od:  9-17

NASZE ODDZIAŁY 

  • PRZEWORSK:                           
    ul. Piłsudskiego 2
    tel. 16 648-72-85
    kom. 501-469-840
    e-mail: maawsport@op.pl
  • LUBACZÓW:
    ul. Unii Lubelskiej 2a
    tel. 505-054-166
    37 - 600 Lubaczów
    e-mail: maawsportlubaczow@wp.pl
  • NISKO:
    ul. Wolności 10
    tel. 510-090-437
    37 - 400 Nisko
    e-mail: maawsportnisko@onet.pl
  • PRZEMYŚL:
    ul. Dworskiego 10
    tel. 500-174-397
    37 - 700 Przemyśl
    e-mail: maawprzemysl@gmail.com
  • BIŁGORAJ:
    ul. Widok 4
    tel. 513-082-807
    23 - 400 Biłgoraj
    e-mail: maawlbl@o2.pl
  • JAROSŁAW:
    ul. Lubelska 4
    tel. 512-430-893
    37 - 500 Jarosław
    e-mail: maawjaroslaw@wp.pl
  • LEŻAJSK:
    ul. św. Jana z Dukli 18
    tel. 510-165-808
    37 - 300 Leżajsk
    e-mail: maawsportlezajsk@op.pl

Nasza firma powstała w 2002 roku. Prowadzimy sprzedaż obuwia, odzieży i sprzętu sportowego. W naszej ofercie znajdują się produkty renomowanych firm zachodnich, jak również producentów krajowych, które zadowolą najbardziej wymagających klientów.

Uzupełnieniem oferty są trofea(puchary, medale, statuetki) do wszystkich dyscyplin.

1. Sklep internetowy maawsport.pl prowadzi Wojciech Kiszka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „MAAW SPORT HURT DETAL ARTYKUŁY SPORTOWE WOJCIECH KISZKA" z siedzibą w Przeworsku 37-200, ul. Piłsudskiego 2, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP PL7941188979, adres e-mail maawsport@op.pl, nr telefonu 501469840.


2.  Opis procedury reklamacyjnej:

Przy korzystaniu z warunków gwarancji Klient winien zgłosić się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta. Dane adresowe stacji serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz można je także uzyskać poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu.

Jeśli zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt z naszym konsultantem:

  • 501 469 840
  • maawsport@op.pl


Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi, jeżeli usterka będzie wymagała bezpośredniego działania serwisu pracownicy przekażą Tobie informacje dotyczące dalszego postępowania.

Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do Klienta na nasz koszt.




3.  ZWROT TOWARU

Możliwość zwrotu towarów

Jeśli się rozmyślisz lub towar nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar wraz z odstąpieniem od umowy. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.
Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).

Jak zwrócić zakupiony produkt


Zwracane towary odeślij na adres:
MAAWSPORT - ZWROT
ul. PIŁSUDSKIEGO 2
37-200 PRZEWORSK

Do przesyłki prosimy dołączyć oryginał pisma (wzór pisma) informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


Wymiana produktu


Aby dokonać wymiany należy odesłać towar zgodnie z procedurą zwrotu do naszego sklepu. Środki za zakup zostaną zwrócone i będą mogli Państwo złożyć nowe zamówienie na produkt, który spełni oczekiwania. Procedura ta ma na celu uniknięcie sytuacji, w której nie posiadamy na stanie magazynowym rozmiaru lub koloru danego produktu.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?


Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę), w przypadku płatności "Gotówką przy odbiorze" zwrot zostanie dokonany na podany nr konta bankowego.
Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów, nie później niż 14 dni od daty otrzymania produktu.


4.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na stronie maawsport.pl nie przysługuje kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5.  Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

6.  Oświadczam, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

7. Postanowienia końcowe

Przetwarzanie zamówienia rozpoczyna się w ciągu 12h. 

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon.

Faktura VAT lub paragon wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. 

Zamówienie dostarczane jest poprzez kuriera tylko na obszarze Polski. 

Dostawa zamówienia do klienta jest płatna.

Koszt dostawy według cennika, koszt ten należy doliczyć do ceny zamówionego towaru.

Zamówienie jest wysłane na adres, który został podany przez klienta, jako adres dostawy. 

Zamówienie jest wysyłane przez sklep w ciągu do 24 godzin od jego przyjęcia - (czas dostawy do klienta to zazwyczaj do 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia).

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24-miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy wynikająca z Kodeksu Cywilnego. 

Dlaczego zakupy u nas ?

Oto dlaczego:

    Podatek i koszt wysyłki są wliczone do wszystkich cen.

    Certyfikat Trusted Shops

    Metody wysyłki:

    Metody Płatności: